2020 m. liepos 2 d., ketvirtadienis

Žaidimas ,,Nėra ką slėpti"

Gera vakarą, mielosios! (:
2020.07.01 į MA atkeliavo naujas žaidimas ,,Nėra ką slėpti''. Žaidimas turi 18 zonų, kuriose turi rinkti tam tikros spalvos kubelius ir laimėti tam tikrus prizus nurodytus žaidimo lentelėje.
1 Žvaigždutė
Pirmojoje žvaigždutėje pasislėpusius daiktus buvo iš ties lengva laimėti, bet patys daiktai nesužavėjo. Auskarai, tokie paprastučiai, tačiau lengvai priderinami, visiškai priešingai čia esantiems batams. Vien jų forma keista, bet dar ir spalva labai savotiška, netinkanti mano stiliui, galbūt prie kokios barbiškos suknelės ir tiks. ;D
2 Žvaigždutė
Čia paslėptas vienuj vienas daiktas - sijonas. Vat šis sijonas, man asmeniškai, labai patiko. Įdomiai sugalvotos pynės ir tiulis tarpusavyje sukuria lengvumą ir spindi vasariškumu. :) Kažkaip ir šią zoną nebuvo didelio iššūkio pereiti. :> 
3 Žvaigždutė
Taip skurdžiai man atrodo tie rožiniai nagai. Jau kažkokius panašius esame turėję žaidime, bent spalva kita būtų... O skrybėliukas, tai labai fainas. Manau, kažkur panaudosiu. ;]
4 Žvaigždutė
Tiek diržas, tiek mažyčiai laumžirgiai atrodo žaviai. Puikiai papildys dar ne vieną derinį. Tikiuosi, kad nepasimes kažkur spintos gale. :)
5 Žvaigždutė
Negaliu apsakyti, kokie milžiniški, man šitie auskarai pasirodė. ;D O akiniai kažkodėl priminė Lady GaGa. Čia kažkokios keistos sąsajos pas mane galvoje, bet tikrai, kažkodėl pagalvojau būtent apie ją, kai pamačiau šiuos akinius. :D
Ką jau ką, bet šita žavigždutė tikrai nėra lengva, dauguma panelių strigo ties ja ir vis nepasisekdavo surinkti būtent oranžinių kubelių. Ir problema ši aptarta buvo ne tik su klubietėmis, bet ir panelėmis iš kitų versijų, kurios, kaip susitarusios tvirtino tą patį. :(

6 Žvaigždutė
Čia turbūt man labiausiai patikę akiniai iš esančių. Labai patiko, tikrai sukursiu, kokį rock derinuką su jais, o batai man nelabai... Galėjo būti be tų pilkų dėmelių, grynai balti, o dabar kažkaip ne...
7 Žvaigždutė
Dar vieni labai faini, širdelės formos akinukai. Jau juos, net laimėjusi panaudoti spėjau. Taip pat batai. Va apie tokį baltumą kalbėjau, kai aiškinau apie 6 žvaigždutės batus. :D 
8 Žvaigždutė
Vien šios suknelės spalva verta 10 iš 10. Labai patinka man ta mėtinė spalva, o dar tas sukurtas peršviečiamų medžiagų lengvumas. Tik nežinau ar labai man faina, kad nėra ryškaus liemens šioje suknelėje ir su ja lėlė atrodo, kaip mažų mažiausiai balionas, bet viską sutvarko ilgi plaukai, viską paslepia.


9 Žvaigždutė
Na jau žiedo minimalistiškumas, kaip ir tų rožinių nagų. Jau tikrai nertas deimantų leidimo, bet turiu liūdnū žinių, jog devintoji žvaigždutė vėl, kaip ir 5-oji nepasiduoda lengvuoju, visi be deimantų žaidžiantys ten neblogai pastringa. O batai, tai man asmeniškai, nieko ypatingo, net nežinau ar teks kur naudoti. :<

10 Žvaigždutė


Pat baisiausias šio žaidimo drabužis. Nu tikrai. Eww... Kaip ir suknelė, tik, kad apačia persišviečia visa ir padėtas šis dalykas prie palaidinių. Nu nežinau, vis gailiuosi, kad žaidime prie spintos nestovi šiukšledėžė. :<
11 Žvaigždutė



Tiek batai, tiek kaklo papuošalas paprasti. O vis dar neišėjo iš mados tokie pakabukai? 




12 Žvaigždutė


Auskarai labai masyvūs, tik kokiam prabangiam derinukui tiks, užtat bateliai balti gana įdomiai atrodo, kai akys pratusios jau prie tamsių. :)


13 Žvaigždutė

Aš neturiu komentarų... Varlytė? Kažkokios sąsajos man čia su PlayBoy, net nemalonu kažkaip. Nepatinka... Ne ne ne...




 14 Žvaigždutė

Sekundę pamaniau, kad ten lūpinė armonikėlė :DD O šortai, tai irgi tokie mech, nei 5, nei 9.



 15 Žvaigždutė



Šita suknelė gana miela, bet ją gražumu pralenkė paskutinėse žvaigždutėse esančios, tai net nežinau, kaip vertinti, bet man patinka. :>




16 Žvaigždutė 

Labai gerai, kad ant marškinėlių parašyta ,,NO" (lt. ,,Ne"). Taip ir norisi abiems šiems daiktams sakyti griežtą - NE. :/


 17 Žvaigždutė

Dvi paskutinės žvaigždutės atgaiva sielai. Abi suknelės labai gražios ir vertos laimėjimo. :)







18 Žvaigždutė 


O YPAČ ši! Pati paskutinioji... :)






Surinkus visus prizus galite laimėti štai tokią nuostabią pozą:
O štai realaus gyvenimo drabužių pavyzdžiai, kuriuos atsiuntė mūsų nuostabioji klubietė Siberika (:






~Maleka ir Chadė

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą